Nytt från ASOS

asos bootsasos bootsAsos topp
Känner mig allmänt oinspirerad idag. Lite energi och ganska ful
på det hela taget. Lägger upp 3 bilder från
ASOS som kanske kan
ge någon annan lite inspiration. Funkar i alla fall som lite verklighets-
flykt för mig.

De översta stövlarna (130£)  finns även i vintervitt m ljus päls, tycker kanske
att det skulle vara lite mysigt att ha i vinter. Tänk rysk prinsessa tjocka strumpbyxor,
yllekjol, stickad tröja, kappa. Mössa, halsduk m bollar och vantar. Varm
choklad m vispgrädde, lussekatt och snö.

Stövlarna i mitten (139£)  finns även i chokladbrunt och är ett fint alternativ
till "de vanliga" som alla har. Speciellt m tanke på de fina detaljerna
och den nedhasade effekten.

Toppen (25£) är i chokladbrunt, men finns även i rosa och olivgrönt. Fin
till jeans om man ska på fest, men tror även att den skulle vara
läcker till ett par gubbyxor med en bolero eller "cropped" kavaj över.

Kommentarer:
Postat av: anita

hejsan :) ser att du har ganska många bloggar och hyffsat många bilder, undrar bara, har du köpt minne eller har du minne kvar? för jag ahr nämligen slut på minne pågrund av att jag har så många bilder men så få inlägg, tack i förhand! ;D

Postat av: sandi

oj, har faktiskt ingen aning... Är inte så haj på det här...hur vet man hur mycket minne man har kvar? Får ma mer minne om man tar bort de bilder man har "lagrat"? Jag har i alla fall inte betalt något...

2005-10-04 @ 20:00:15
Postat av: Sandra

är det inte prinsessan aurora du har som blogg bild

2005-10-04 @ 22:05:08
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: sandi

Jo, coolt att du vet vem det är...Älskar Starzinger...Hon var min första idol...Tycker idag att hon funkar fint som stilikon ;)

2005-10-04 @ 23:09:25
Postat av: Sandra

Hehe ja jag älskar också starzinger =) Aurora ligger på min lista över namn jag vill döpa mina barn till hehe =)

underbart att man kan köpa Starzinger dvd's på cdon.com =)

2005-10-05 @ 11:45:10
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: sandi

Har köpt dem, de är lovely... är nog hemligt förälskad i coga fortfarande...hehe

2005-10-05 @ 13:02:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits