NYTT på DvF London

OK, nu behøver jag verkligen hjælp. Nu har det nya som kommit in publicerats på DvF London. Bilderna ær skyddade så jag kan inte lænka eller klippa in dem, så ni får gå in och titta och hjælpa mig. Klicka på new arrivals. Det jag undrar øver ær føljande. (eller prøva lænkarna nedan som jag skickade till mig sjælv)

Ska jag ta den som jag har bild på hær under. Eller ska jag ta bokan, som jag pratat om tidigare. Eller den nya som ær superfin i brunt och vitt, den heter Dress-dawnham, och printen Chocolate arabesque. http://dvflondon.com/s/product.php?id=26288&c=aw05_dresses  hær ær lænken till den... Kan anvændas lite mer till vardags.

Sen lyckades jag ju också kæra ner mig i en fantastisk svart kappa som ær en perfekt kombination av klassisk och modern. Klassiskt snitt och længt, men dubbelknæppt och med "army" detaljer på axlarna, ær den inte underbar. Finns i rosa, mønstrad eller svart...jag ær nog mest inne på den svarta, eftersom jag redan har en plommonfærgad. http://dvflondon.com/s/product.php?id=26042&c=coats

Jag kan ta två klænningar, vilka ska jag ta då? Om jag ska tænka på att de ska "hålla" længa? Eller en klænning och kanske kappan. Vad tror ni, kommer man vara vansinnigt trøtt på dubbelknæppt næsta høst? Men den ær ju ganska klassisk ændå...HJÆLP!!!! (i-lands problem)

Kommentarer:
Postat av: Sophie

Vilken boka är det du funderar på? Den hel mönstrade eller den svarta med mönstrade detaljer? Den svarta bokan skulle jag ta direkt om jag hade pengarna så det är mitt första val (kan användas både till fest och vardags tycker jag). Mitt andra val är den klänningen du har lagt undan (perfekt för party), tredje valet är den bruna du länkat till och fjärde valet är den hel mönstrade bokan.

2005-10-08 @ 21:17:23
Postat av: Karoline

vet du hur wrapen som engla har på sig i kvæll ær i storleken? Kanske den finns i Norge på Rowells...Vet du det føresten?

2005-10-08 @ 21:21:56
Postat av: Emma

Jag har H&M wrapen och tycker den är stor i storleken (jag har 36, se bloggen) har vanligtvis 36-38 i H&M plagg... Den svarta bokan är etta och sen den på bilden här nedan eller kanske den i brunt/vitt =)

Postat av: Karoline

tack emma:) kanske ska ændra storlek då, men jag har stora brøst ær rædd før att den glipar... i en mindre storlek. den kommer i november (norge)

2005-10-08 @ 21:50:55
Postat av: Em

Boka-wrapen är fantastisk, den måste du ha!

Så till klänning nr 2, jag vet ju inte vad du har i din garderob i övrigt, men den med kinakrage och dawnham påminner ju lite om boka-wrapen i mönstret, tror därför att det är mindre risk att tröttna om du tar den brun-guldiga som klänning nr 2.

Vad du än väljer kommer du få ett paket med fantastisk innehåll när klänningarna anländer! Lycka till!

2005-10-08 @ 22:48:24
Postat av: Nina

Jag tycker absolut att klänningen på den första länken i ditt inlägg var snyggast! :)

2005-10-09 @ 15:15:34
URL: http://mode.webblogg.se
Postat av: Andrea

1. Den svartvita wrapen med kinakrage
2. Den brunvita klänningen

2005-10-10 @ 00:30:24
URL: http://www.andreagoesstockholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits