Shopaholic - äntligen 14.17 - generellt intryck - Besvikelse!

13603-7013603-68

Ätligen!!! Det tog en stund och jag är skeptisk, men nu är den i alla fall äntligen här,
Shopaholic.
Generellt sett så var det inte så mycket saker att välja på, inget outstanding "måste ha" direkt och överlag ganska dyrt. Det står visserligen att de ska få in fler saker de närmaste veckorna.

Jag har i alla fall valt ut två saker som jag tyckte var fina... Väskan (som jag tror Ytligheter bloggade om för någon månad sen) är söt och väldigt "nu" med sin lilla rosett. Men hur länge kommer den kännas kul? Hur lång tid kommer det gå innan du fastnar i nåt, drar ut en tråd och väskan blir snart "risig"? Är från Margaret Nicole och kostar 1190sek. Kan man inte sticka en själv?

 Den röda toppen är faktiskt riktigt läcker från Ingwa Melero, men priset, 2990sek!!!! Det tycker jag var dyrt. För det priset får du en odödlig DvF-wrap, en fantastisk väska eller ett par underbara stövletter. Den röda toppen kommer vara fin på ett par fester, men den är inte odödlig och det är svårt att få bort fläckar från siden....

MJAAAA, är inte "head over heels" i Shopoholic... lite trist och j...vligt dyrt...hoppas det blir bättre.

BETYG: 2 av 5.

Kommentarer:
Postat av: Weronica

Jag har precis hittat din blogg. Kul läsning! Jag satt också ivrigt och väntade på Shopaholics öppning och hoppas att de fyller på med mer saker snart. Men den väskan som du har på bild - vill ha! Du skriver ned precis det jag tänker om det praktiska - dessutom är jag småbarnsmamma - men jag är så sugen ändå. Men användningstiden? Den kommer knappast att kännas kul i vår när det börjar att bli varmt. Är det värt det? Köpsugen är jag!

2005-10-11 @ 19:11:26
Postat av: sandi

Kul att du hittat hit... førstår att du ær sugen, det ær jag med...men jag tror att vi måste førsøka hålla oss...1300 ær mycket pengar och den kommer nog inte kænnas så kul længa...vi får hålla ut!!

2005-10-11 @ 20:13:50
Postat av: emilie

Håller med om att väskan är fin, men allt för dyr. Min mamma var gullig o gjorde en till mig, så kostnaden blev drygt 300kr för garn, handtag och sidenband.. Toppen blogg : )

2005-10-11 @ 22:02:28
Postat av: Mimi

Hejsan!

Jag gjorde en själv, men jag kan inte sticka så jag köpte en tröja i passande färg på second-hand och köpte resten av grejerna på Panduro och klippte och sydde och den blev jättefin! Får alltid komplimanger för den :) Inte så svårt.

2005-10-12 @ 06:40:29
Postat av: sandi

Bra tips, det ska jag också göra!!!

2005-10-12 @ 08:53:19
Postat av: Beccy

Håller totalt med om Shopoholic-besvikelsen!!

Postat av: Maria

Haha,vi har samma smak i alla fall, bloggade också om de där grejerna :)

2005-10-20 @ 17:38:08
URL: http://maria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits