TILLBAKA - för en stund

Sorry kära bloggvänner...Har varit på kurs i Bremanger (världens ende), utan internet connection...fy har haft riktig bloggabstinens...

På söndag ska jag en vecka till Reykavik,hoppas kunna rapportera om bra shopping därifrån... När jag kom hem hoppades jag på att det vara massa paket som väntade på mig, men det var "bara" paketet från HQhair...skuggorna var superfina och hårbanden mycket finare än på bilderna...Lite sur är jag för att La Redout inte har fått ut pennkjolen,hade tänkt att få den med mig till Island... fasiken! Hoppas på imorgon, i Norge delas faktiskt posten ut på lördagar också, faktiskt nice!

Hann med lite shopping i Bergen förra helgen... Det blev 2 fina "gubbyxor" från french connection. 1100 0ch 1200 kronor...bra pris faktiskt.. Sen blev det den svarta koftan med strassknappar från Marlene Birger...Har den redan i grått och köper "i princip" aldrig samma plagg i olika färger, men jag ääääälskar den grå och kommer använda den svarta massor. Sen blev det en hel del från Noa Noa, tycker att de gör söta saker till rimliga priser. Det blev 2 st 40-tals toppar, med liten ärm, ribbad midja och en liten spetskant under bysten. De har fin ringning och små hyskor på axlarna. En i blått och en i svart. De kommer bli toppen att ha under alla koftor... kostade bara ca 300 och är en stark rekommendation. Det blev också ett midnattsblått bomullslinne, skuret under bysten,med spets i ringningen. Jättefin skärning och billig, 250kr..... En omlottkofta i ull, i LIMEGRÖNT...hu.. normalt sett en av mina hatfärger, men den tog upp ett streck ur gubbyxorna och var faktiskt fin. Sist men inte minst, ett midnattsblåttsammetsskärp med strasspänne att ha i midjan. Det var verkligen ursött...går att vira 3 varv.... Ja det blev en hel del...

Till Island ska jag även inviga min fina Philosophy kappa (som dumma Ebba har likadan), Tjihu!!!

Vad tycker ni om shoppingen?

Kommentarer:
Postat av: Em

Oh, vilken rejäl shopping spree! Jag tycker att allt låter superfint. Skulle vara kul att få se lite bilder...

2005-10-22 @ 09:40:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits