Vanessa Bruno

Vanessa BrunoVanessa Bruno
Nu kommer det ett tips till er alla. Vanessa Brunos
kläder ovan ser ut som de flesta andra, men där tar ni fel.
Framförallt av 2 anledningar. 1: Passform 2: Kvalitet.
Jag har 4 toppar och 2 koftor av henne, bland annat 2st
av ovanstående som jag köpte i våras. Och de är verkligen
fantastiska. De sitter helt otroligt vackert, den lilla ärmen är så
söt, urringningen är inte för djup. De håller i 40 grader tvätt efter
tvätt. Det låter som en klyscha, men den ser verkligen ut som ny
varje gång. Jag har dem under kavajer, koftor och ensamt när jag går ut.
De är ganska dyra, just nu är det rea på
net-a-porter då kostar dem
62$. Jag vet att det låter hutlöst, men tro mig, de håller i evighet, både
i form, färg och snitt... Aldrig mer HM-toppar som slängs efter ett par
tvättar.

Jag vet att Vanessa Bruno säljs på en butik som heter KEMT i Oslo.
Någon som vet var/om de säljs i Stockholm...?

Kommentarer:
Postat av: Josse

Åhléns City har en del Vanessa Bruno, på samma avdelning som designerjeansen. Mycket snyggt fanns det.

2005-10-05 @ 11:20:09
Postat av: Maria

Vanessa Bruno finns förutom på Åhlens på c/o Stockholm och har funnits på JUS.

Postat av: sandi

Tack för tips, ska definitivt inom nästa gång jag är i stockholm. c/o Stockholm är det den i Götgatsbacken?

2005-10-05 @ 13:01:05
Postat av: Beccy

Tack för tipset! Jagar ständigt efter kvalitét och det är lätt att bli besviken. Ska genast kolla upp Vanessa Bruno. Tack igen.

2005-10-06 @ 10:41:48
URL: http://rebeccabergsland.blogg.se
Postat av: sandi

kul...tro mig du kommer inte att bli besviken...Har tvättat min svarta 20-30 gånger och den är fortfarande lika svart, inte sliten, inte noppig, inte uppruffad eller har tappat formen...den ser faktiskt lika fin ut som när jag köpte den...

2005-10-06 @ 10:52:33
Postat av: Anna

måste nog köpa en. står och fingrar girigt varenda gång jag är på c/o stockholm

2005-10-07 @ 23:34:47
URL: http://mymarkup.net/anna
Postat av: sandi

gør det!! Du kommer inte att ångra dig!

2005-10-08 @ 20:07:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits