Väska på väg...



Tjoho!! Nu har jag beställt väskan!!  (det blev 143£ inklusive frakt, ganska dyrt, men den är ju så speciell) Det blev den lila...även om den ska "bryta av" så passar den bättre till min plommonkappa (dumma ebba), min ljusblå från förra året, min bruna osv... Eftersom jag är ljus har jag inte så mycket kläder i "höstfärger", typ orange, grönt och klarrött, tycker inte att jag passar i det. Har mer "kalla" färger som blå, lila, röd osv. Då tror jag ändå att den här väskan är bäst... Eller var jag dum nu?

Har för övrigt skrivit ett mail till DvF siten i London för att se om de verkar seriösa...En annan bloggare berättade att hon varit i kontakt m dem och att de verkade bra...Ska hålla er uppdaterade om/när jag får svar.

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Jättefin! Gillar både form, färgkombinationen(brunt/lila/gult) och detaljerna!

Postat av: engla

ja jag mailade dem och de verkar jätteseriösa, svarade snabbt och frågade om de kunde hjälpa till med något mer osv. Hoppas den finns kvar i två veckor til!!! Har du beställt?

2005-10-06 @ 18:19:11
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: engla

ja jag mailade dem och de verkar jätteseriösa, svarade snabbt och frågade om de kunde hjälpa till med något mer osv. Hoppas den finns kvar i två veckor til!!! Har du beställt?

2005-10-06 @ 18:19:19
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: sandi

fick också snabbt svar... de verkar jättebra..har inte beställt än, hon som svarade berättade att de skulle få in några nya modeller över helgen. Bland annat en i svart-lila-guld som lät jätte fin. Vill se dem först innan jag beställer, kanske "måste" jag ha båda...ooohhh det blir dyrt...och det skulle bara kosta 10£ shipping, det var billigt..

Vad sa dem om chanserna för att bokan skulle finnas kvar i 2 v till? Kunde du "lägga undan" den?

2005-10-07 @ 08:21:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits