All time low/high

Länge sedan, har varit på kurs och haft det intensivt och ätit hela tiden.... För 10 dagar sedan vägde jag 69.7 och i morse 73.... är det ens möjligt???? Har jag fått i mig en sten eller... OK, det var mycket kursgårdsmat och en det desserter.... men jag tränade 3 ggr ändå.... Förklara för mig hur detta gick till!!!! Kan man ha så extremt lätt för att gå upp i vikt?! Så mycket och onödigt har jag ändå inte ätit!!! Men nu är det allvar, har inte vägt över 72 på ett år!!

Nu har jag 4 veckor på mig till nästa kurs... och jag vill väga max 68 då... 5 kg...eller kanske lite minde... man kan ju inte gå upp 3 kg på 10 dagar... Så lite mer än ett kg i veckan... Det SKA gå!! Problemet är att det regnar som fan här...och kommer antagligen göra det resten av hösten... Men jag ska ut o gå ändå. Snälla, snälla ge mig råd och hjälp.... Jeansen som förut satt så löst att jag inte ville använda dem är nu så tighta att de är obekväma... Fy fan, jag är en fet kossa...NU NU NU... måste jag hålla igång förbränningen och äta lunch.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits