BLÄ

Äntligen fredag, det är skönt... Satt i löneförhandlingar m fackförreningen hela dagen igår...kul!

Är oinspirerad. Ska nog stanna i hålan i helgen. Fördelen med detta är att jag kan gå före frukost, jag har totalkontroll över vad jag äter och blir inte utsatt för frestelser (mat, godis mm) Nackdalen är att jag inte kan använda några av mina fina kläder, inget gott kaffe, inget stadsliv, ingen sushi, ingen IKEA (12 mil bort) och jag börjar nästa vecka med att känna att jag inte har fått några nya impulser från omvärlden.

Hmmm, men eftersom prio 1 just nu är att gå ner i vikt, så blir det nog håla i helgen... Är inte nöjd, har knappt gått ner nått alls... Känner mig verkligen missnöjd, fan va jobbigt det är.... Vill inte väga så här mycket... Vill i alla fall gå ner 5kg omedelbums!!! sen 3 till....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits