Girlshop

GirlshopGirlshopGirlshop

Hittade de här på en sida som heter
Girlshop,
de shippar till europa. Har massa fina saker
ganska pricy dock. De har min favvo linne-
designer, Gold Hawk, som jag köpte i
Italien. Sidenlinnena därifrån är verkligen
fantastiska, går att använda som partytopp
eller under kavajer och koftor. Har de i olika
färger.

Gillar "kimono" klänningen ovan. Känns som
en rolig variant av de vanliga wrapklänningarna.
Fint och smickrande m markerad midja. Önskar
bara att de fanns i bättre färger, typ en brun m
plommonband.

Den andra klänningen m band som man kan ha
sjal eller i midjan etc. är riktigt cool. Fantastiskt
uppfinningsrikt! Tänk vad många outfits man kan
få ut av en klänning.

Kavajen är bara så feminin. Fint med band
detaljerna och vackert skuren.  Skulle vara läcker
att dressa ner till jeans och boots.

Vad tycker ni?

Kommentarer:
Postat av: Beccy

Hej! Trevlig blogg du har, måste genast bookmarka! Tack också för kommentaren angående skärp + kurvig kropp. Skönt att få en "bekräftelse" på att det funkar, eftersom jag varit lite osäker.
Ha en bra dag! /Rebecca

Postat av: sandi

Kul att du gillar den. Tycker att vi ska passa på att utnyttja modet medan det passar oss!! Skärp i midjan på allt numer...nästan..

2005-09-30 @ 12:23:25
URL: http://www.sandi.blogg.se
Postat av: Elin

Gud vilka fina kläder! jag är feg på att beställa från utlandet för jag är rädd att det ska bli dyrt med tullen, har du beställt något från dem?

2005-10-10 @ 14:09:09
URL: http://bonnieto.blogspot.com/
Postat av: sandi

nej, men jag har haft mailkontakt med dem och de verkar seriösa...

2005-10-10 @ 14:20:46
Postat av: [email protected]

Selected USA and European hotels and complete list of accommodations.

2006-03-13 @ 20:36:45
URL: http://www.focusedhotellists.net
Postat av: http://www.hotel-atlanticcity.ws/atlanticcity56_en/United_States/Hawaii/Honolulu-hotels.html

Hotel Atlantic City Hotel in Atlantic, Atlantic accommodation...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits