Kapp update

Kappan är i vinröd, mjuk ull och sidenfoder. Den går till knäet och är skuren under brösten. Den har dolda tryckknappar och en liten krage. Under kragen hänger det två snören med bollar på, typ sånna man gjorde i skolan till jul, när man snurrade garn runt en pappskiva och sedan klippte. Den är lite 60-tal och fantastiskt vacker.

Bollarna var ganska dåligt fästa, i garnet på bollen, vilket gjorde att de kan ramla av om man fastnade i dem. Jag har fäst mina för hand extra noga, hoppas EBBA tappar sina!! Det som glädjer mig är dock att jag köpte det sista brokadbältet som "hörde till" och som man ska ha utanpå i midjan. Butiken hade fått in för få och det gick inte att återbeställa. Kappan visades med bältet på visningsvideon som fanns i butiken och på alla visningsbilder, som mycket riktigt inte går att hitta på internet. HAHA Ebba, bältet fick du inte i alla fall...

 Fortfarande sur, men glad för stöd, tror kanske att jag behöver lite till (fast det är ett i-lands problem)!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits