kommer i posten

Så var det klart!!! Min fina DvF wrap (se nedan, strawberry pattern) kommer i posten nästa vecka, typiskt att jag kommer vara på resande fot och inte kunna ta emot den....typiskt... I övrigt har jag beställt 3 saker från Hqhair, Har tänkt på den underbara miss a kit en stund nu och äntligen slagit till...tror att den kommer att bli oumbärlig i min paddington...Den blev det en lös ögonskugga m glitter i en av hösten färgen...plommon...i.d bare minerals glimmers, i färgen 1900´s. Tror den blir superfin. Sist ett desperat försök att göra mina läppar lite fylligare...en produkt som ska "plum the lips" och göra de större. Vet inte om jag tror på det,men den kostade bara 10£ så det är värt ett försök... kommer tillbaka med reccension av den när jag prövat... Heter Lip Injection, från Too Faced. 

Har sovit så gott i natt, utan att vakna till väckarklocka, fantastiskt... Så nu är det snart dags för 8km stavgång, före frukost... Annars går jag efter jobbet.. Börjar nämligen 7 vanligtvis och orkar inte gå upp 5 för att gå före frukost då. Men på helgen passar det bra...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits