Stella Mccartney för HM

Tänklte bara att jag skulle berätta att jag varit i kontakt med distributionsansvarig för HM, Norden. Detta för att försöka få reda på vilka butiker som kommer få in Stellas kollektioner. Det är ju som bekant inte officiellt än, men hon berättade att man kunde hitta informationen på internet. Från och med en vecka innan lanseringen, alltså omkring den 3 nov. Informationen finns då på hemsidan, under store locator.

Så det är bara att gå in o spana vilken butik man ska springa till...

Hon berättade också det vi redan vet ------ att kollektionen är FANTASTISK!!!!


Kommentarer:
Postat av: Fancy Desire

Åh, Stella för hm, plus det att den skall vara fantastisk! Det låter ju väldigt lovande!

Postat av: Sparkle

den lär ju komma till de största städerna iaf :) ser verkligen fram emot det :)

2005-09-09 @ 21:08:21
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: sandi

Klart, men det kan ju vara bra att veta exakt vilka affärer som kommer få kollektionen. Det är ju inte alla nämligen. Så typ den 3:e kan vi gå in och se vart vi ska bege oss. Tänker ta morgonen ledig från jobbet, lite sjukt kanske. Men jag älskar Stella, har endel av hennes kläder. Lagerfelt är inte så spännande tycker jag, men Stella!!! Finns dock en risk för att jag måste resa till Canada då....hu..hoppas inte!!!

2005-09-10 @ 10:51:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits