Ted Baker

Ted BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed BakerTed Baker
Super fina saker från  brittiska Ted Baker. De är superstora i London och har
en fin butik i Covent Garden om nån ska dit. Det pågår superrivalitet mellan
Paul Smith och Ted Baker, de har liknande stil och konkurrerar om samma
kunder. Tycker personligen att Ted Baker är bättre. Paul Smith är antingen för
enkel/minimalistisk, eller för crazy. Går att beställa från
hemsidan.

Funderar allvarligt på att beställa hem lite grejer. De är ganska dyra,
men inte extremt. Lutar mest åt den bruna koftan m siden knyt. ( har ju som
sagt, hang-up på koftor.) Tror kanske att det blir tweedklolen, de korta tweed-
byxorna (eller kanske bättre m de långa) och en av "myströjorna". Vad tycker ni?
Gillade jeansen som attan också, men gillar inte att köpa jeans på nätet som
jag inte provat förut.

Vad tycker ni? Ge mig tips om vilka jag ska beställa!

Kommentarer:
Postat av: Lina

Hej, Har inte med detta inlägg att göra, men såg att dua hade beställt från hqhair.com....
Hur funkade det emd frakt/tull därifrån ? Så sugen på att beställa därifrån men inte vågat ännu...

2005-09-29 @ 23:07:14
Postat av: sandi

Jag behövde inte betala tull på det jag beställde därifrån. (ca400kr) Frakten var inte heller dyr, kommer inte ihåg exakt, men det var verkligen rimligt. Fort gick det också, något jag verkligen kan rekommendera! Pröva de lösa ögonskuggorna i.d bare minerals glimmers,de är fantastiska. Lycka till

2005-09-30 @ 08:01:25
Postat av: Julia

Kavajen med vida ärmar + stövlarna var jättefina!

2005-10-02 @ 17:49:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits