Top model - danmark

ok, kort rapport....

Generelt sett var de danska flickorna vackrare än de norska. De norska hade möjligtvis bättre kroppar. De danska fick till skillnad från de norska proff make up och hårhjälp, vilket resulterade i bättre första bilder... jag är lite besviken på att några av de bästa blev utskickade...tror att de danska blir större konkurrenter än de norska... mina favoriter:

Lise....mörkhyad skönhet, otroligt vackra drag...perfekt blandning av mörk och ljus...

Tanja... fräknig med rött lockigt hår...otrolig utstrålning, omöjlig att inte titta på... ev inte så fotogen, men fantastisk på catwalken.

Mikaela - klassisk modellskönhet med fantastiskt vackra drag, ser redan ut som en "färdig" modell

är så nyfiken på svenskorna nu, kommer tyvärr vara på kurs utan svensk tv3, så jag räknar med att mina "bloggsystrar" håller mig uppdaterad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits