Ana Sui - Höst

Hittade några superfina bilder från Ana Suis visning av höst - 06.


Ser ut som om de runda stövletterna fortsätter. För att inte tala om brunt
och varma, sprakande höstfärger, så vackert för folk som klär i det.
Dvs inte de flesta blondisar som jag.

13603-165

Hippi, stora glasögon, sora väskor, varma färger och massa mönster.
Ser hittils ut som om det blir mindre "skräddat" än det som hittills varit.
Synd! Det passar så bra på en kurvig kropp, som min.
13603-164

Midjorna fortsätter i empirstilen, under bysten. 60-talet verkar slå igenom
ännu mer, lite babydoll - look.
13603-163

Den populära kombinationen blå-svart fortsätter även denna
höst och ännu mer 60-tal. Tillsammans med de rundade
"dansskorna".
13603-162

Söt, flickigt babydoll, men fortfarande med inslag av lite
rysk, spets folklore. Löst sittande och ledigt. Ingen syn
av det strama, damiga, sekreterarmodet. BUHU!!! jag
vill ha mer av det!
13603-161

Kommentarer:
Postat av: sara

har du fått din anna sui klänning? isof kräver jag en bild! ;)

2006-02-22 @ 17:33:49
Postat av: sandi

sara - nej, jag hade tænkt ha den till nyårsfesten och netaporter lovade att den skulle komma redan innan jul. Nær jag inte hade fått den på nyårsafton blev jag så arg att jag cancellerade orderen, redan innan den kommit. Observerar att jag fortfarande inte fått tillbaka de pengar jag betalade før den i mitten av december - och det var ju ganska mycket!!!

Jag ær verkligen besviken på netaporter, de har verkligen inte skøtt detta bra. Men jag ångrar mig lite med klænningen, jag ville ju ha den!

2006-02-23 @ 08:23:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits