Helg och Köpenhamnstips, please.

Har haft en härlig helg med utgång på fredagen, kaffe och shopping på lördagen, samt prommenad i ett soldränkt Oslo på söndagen. Köpte två fina halsband från Marlene Birger, det var det.

Men, helgen som kommer ska jag till Köpenhamn och jag behöver lite uppdaterade tips. Jag känner till de "vanliga" områderna med fina affärer och jag ska definitivt besöka Marlene Birgers nyöppnade affär och haute coture (eller hur det stavas) atelje.

Jag behöver uppdaterade tips om nya affärer och områden, gärna second hand och vintage affärer.

Please help!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hej Sandi,

Kul blogg du har. Testa Kiilerich, Kjeld Langes gade 1, Kbh K. Dom har jätte fina plagg..

2007-01-09 @ 14:51:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits