Skönhetslista

Rolig lista, hittad hos fountain.

 
Topp fem i badrumsskåpet och sminkväskan:
1. Clarins mjukgörande lipgloss
2. Euphoria by Kalvin Clein
3. ögonfransuppböjare + lancome mascara
4. YSL touche eclait
5. Clarins "askunge" kräm som gör trötta ögon pigga och fräscha

Största kosmetikaupplevelse:
När jag insåg hur man skulle leka med mörka/ljusa skuggor på ögonlocket, igloblinjen och
under ögonbrynet, för att få ögonen att se större ut.

Fetisch jag inte har:

Nagellack - booooooring!

Fetisch jag har:
Ögonskuggor, jag har cirka 30st (som inte är gamla) och jag kan inte flyga eller gå föbi
make up store utan att köpa nya.

Största kosmetikamisstag:
För smalt plockade ögonbryn. och en perriod i början av högstadiet när jag hade foundation, solpuder,
roughe och vanligt puder på mig i skolan - mint sagt spacklat!



Kommentarer:
Postat av: tore

tullehøna

2006-03-09 @ 20:40:40
Postat av: sandi

ælskling, det hær ær min frizone, du kan ju knappast bry dig om sminke och damklæder...vad gør du hær?

2006-03-09 @ 20:44:11
Postat av: Angela

Menar du Calvin Klein eller är det typ en kopia?

2006-03-10 @ 22:44:27
Postat av: sandi

nej sorry...menar såklart Calvin Klein...tack før påpekandet, ær ju lite dyslektisk "light" så det ær inte ovanligt att jag gør sånna fel...

2006-03-13 @ 08:35:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits