Tips 1 - Danska märken - Naja Lauf!

Jag tänkte tipsa om två danska märken som inte är lika vanliga som tex Bruuns Bazaar och Day, men minst lika fina. (Finare enligt mig) De finns i Stockholm, men man får leta lite. Priserna är ungefär de samma som Bruuns Bazaar. Först ut är fna Naja Lauf.

Så här beskrivs Naja Lauf:

"Naja Lauf er nationalt og internationalt kendt for sine smukke designs.
I februar 2005 fik hun ALT for damernes guldknap for hendes design. Hendes smukke tøj er tit vist på modesiderne i de førende blade, og er kendt i både ind- og udland.
Naja Lauf er en af Kronprinsesse Marys foretrukne mærker."

Jag älskar kläderna för att de är vackra, välskräddade och feminina. Naja lyckas även med konststycket att vara modern, samtisigt som hon är tidlös. Detta innebär att allting känns helt rätt nu, samtidigt som det kan användas nästa säsong utan att kännas gammalt.

Här är några av mina favoriter ut vårkollektionen 2006.

Vad tycker ni?

13603-19813603-19713603-19613603-195


Kommentarer:
Postat av: Ulla Littgren

Hej! Du, som har letat - var finns Naja Lauf i Stockholm, då? Vill också ha!
Tack för ditt svar,
Ulla

2006-05-17 @ 14:34:47
Postat av: sandi

ulla - vet faktiskt inte...jag bor ju i oslo så jag vet bara vart jag hittar de hær... Jag førselår att du ringer de i danmark och frågar, annars kan du ju hålla øgonen øppna om de funnits med i någon tidning, då står alltid kontaktnummret till den svenska agenturen længst bak. Lycka till!

2006-05-18 @ 13:57:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits