Tips 2 - Danska märken - Whiite.

Kläderna från by Whiite är bland mina favoriter denna våren. De är edgy, ungdomliga och färgrika. Jag planerar att köpa in flera plagg att blanda in i den rätt så "färglösa" våren. Marint, vitt och nude i all ära, men jag, personligen, älskar att ha färg på våren och sommaren när solen lyser och huden får lite färg.

Plaggen ur vårens kollektion känns personliga och får mycket uppmärksamhet, samtidigt som inte alla har dem.

Så här beskrivs dem:

"by Whiite er designet af søstrene Frederikke og Kathrine Hviid, som også står bag det eksklusive børnetøj Mini A Ture.
Deres design filosofi er at kreere tøj til alle anledninger, og de gør det muligt´med deres designs at gå direkte fra arbejde til fest.
by Whiite er eksklusivt og smart design i gedign kvalitet som matcher danske kvinder.

By Whiite er et af prinsesse Alexandres foretrukne tøjmærker."

Här är några av mina favoriter ur vårkollektionen. Den randiga klänningen tror jag definitivt att jag måste köpa.

Vad tycker ni?

13603-19413603-19313603-192



Kommentarer:
Postat av: Malin

Fanns mycket snyggt! Håller med dig om den randiga klänningen, den skulle kunna bli en favorit i sommar.

Postat av: malo

Surfade runt lite och såg bilder från JCs vårkollektion med Carmen Electra om ny jeansmodell! Riktigt snygga bilder tycker jag. Ta en titt på starlounge.se.

2006-03-08 @ 13:40:58
Postat av: Karin

Jättefint! Vet du vart man kan hitta kläderna i Sthlm?

2006-03-08 @ 16:52:22
URL: http://kakmonstret.webblogg.se/
Postat av: sandi

kommer inte ihåg exakt var man kan køpa det i sthlm, men jag skulle gissa på Riddargatan 12 och affærerna runt brunogallerian i sofo. Før att vara riktigt sæker kan du ju ringa och fråga mærket om återførsæljningsstællen i sthlm, det brukar jag gøra, det ær vældigt hjælpsamma. Tala gærna om var/nær du hittar det i sthlm.

2006-03-09 @ 09:29:29
Postat av: Sannossi

Dom hittade jag av en slump igår på TopShop.
799:-
:)

2006-03-09 @ 14:10:20
URL: http://sannossi.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Helt underbara ju.. var i Köpenhamn hittar man dessa kläder?

2006-03-15 @ 16:00:31
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: sandi

oj, massa stællen, illum, magasain dynord, gå in på hemsidorna och se. Det ær nog lættast.

2006-03-16 @ 08:55:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits