Underbara underbara Marc Jacobs och lite Paul & Joe

Nya saker från netaporter (som jag inte vill handla från mer, pga av deras hantering av min ana sui klänning) Marc by Marc Jacobs är verkligen underbart, är det någon som vet om det går att få tag på i Oslo?

Den här klänningen skulle verkligen vara fantastisk i sommar, för 280£. Kan inte snön smälta snart? Jag vill ju ha ballerinor, bara ben och klänning!
13603-190

Marc Jacobs gör även den här söta jackan/blusen för 210£. Den VILL jag ha! Tänk er till capribyxor/shorts, pennkjol eller bara vanliga jeans. ååååååhhh vill vill ha. Toppen till vår/sommarens nude färger. Men jag kanske ska hålla mig, ska ju till Köpenhamn om 2 veckor. Tänkte kolla in Marlene Birgers affär där hon gör speciella klänningar utanför vanliga kollektionen och syr upp på beställning. Salone, heter den visst och är haute coture, gå in på hemsidan och klicka på salon.

Men jag vill ändå ha den här!!
13603-191

Sist men inte minst, en ljuvlig klänning av Paul&Joe, för 220£, som får mig att tänka på sommar, sol och varma nätter....13603-189

Kommentarer:
Postat av: mia

Ja, den vita blusen var verkligen superfin! Snygg till vanliga tajta blåjeans och ett par fina pumps!!

Postat av: sandi

ja eller hur....ær verkligen sugen på den...hmmm ska jag ska jag?

2006-03-06 @ 18:07:58
Postat av: Mimi

Vad hande med din Anna Sui?

2006-03-08 @ 08:56:23
Postat av: sandi

detta var det som hænde, skrev det i en kommentar.

"nej, jag hade tænkt ha den till nyårsfesten och netaporter lovade att den skulle komma redan innan jul. Nær jag inte hade fått den på nyårsafton blev jag så arg att jag cancellerade orderen, redan innan den kommit. Observerar att jag fortfarande inte fått tillbaka de pengar jag betalade før den i mitten av december - och det var ju ganska mycket!!!

Jag ær verkligen besviken på netaporter, de har verkligen inte skøtt detta bra. Men jag ångrar mig lite med klænningen, jag ville ju ha den!"

2006-03-08 @ 12:29:16
Postat av: Sparkle

Den översta klänningen kan bara beskrivas med ett ord "überfantastisk"

2006-03-21 @ 20:44:31
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Engla

Åh vad tråkigt med klänningen, jag kan fortfarande inte glömma den och ångrar att jag ej slog till :(

2006-09-29 @ 15:57:33
URL: http://annamirjamaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits