En ny kärlek i mitt liv...Marc

Måste bara berätta om min nya kärlek...

Nej, han kan inte konkurrera ut min man, men nästan...

För två veckor sedan köpte jag ett par underbara
Marc by Marc Jacobs stövlar här i Reykjavik. De ser ut som de på bilden nedan, men höga, mycket finare tycker jag. Mörkt mörkt blå blankt läder och den lilla fuskpäls kanten slutar precis under knät. Så irriterande, hittar inte bild på dem någonstans på nätet! Sulan är grov så att den funkar hela vintern, även när det är halt. Klacken är hög, men perfekt centrerad och balanserad så att de funkar att gå och dansa i en lång kväll.

Jag haft dem til en svart vippig, kjol med hög midja by twenty8twelve och en topp instoppad. Tycker att min är så mycket finare än dessa. Har aldrig riktigt fattat det där m ankel boots, tycker att dem klipper av benen på ett ofördelaktigt sätt.

Twenty8Twelve by s.miller High Waist Full Skirt With Belt 

Vad tycker ni?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits