HM + Cavalli = inte på Island

Tro det eller ej, men HM finns inte på Island....

Så det blir ingen Cavalli rusning för mig idag. Har varit med på alla de andra. Men, jag tycker faktiskt att den här är den fulaste någonsin. Jag har en del plagg från Just Cavalli som jag älskar, han är bra på feminina snitt och fina färger. När han INTE gör djurmönstrat.

Denna kollektionen känns oinspirerad, otrendig och "cheap". Passar bättre i Italien och Spanien, men jag har sett få skandinaver som kan bära upp en leopardklänning utan att se "billig" och trashy ut.

Det enda ja skulle kunna tänka mig är den svarta korsetten, som jag skulle bära med en vit blus under, för en välskräddad look. Och möjligtvis den stickade klänningen. Men, jag klarar mig verkligen utan.

PlaggbildPlaggbild

Min dröm är att de nästa år får
Marc Jacobs att ställa upp, vilken dröm!!!

Vem är er dröm-designer som HM borde göra ett samarbete med?

P.S skinnjackan m fransar som har blivit så hypad av bla Sofie Fahrman, är så otroligt ful! Skulle inte ens vara snygg på en cowboy...kan nån förklara? D.S

Plaggbild

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits