Procrastinate!



Jag vet att jag inte borde skjuta saker framför mig. Jag vet! Men jag gör det ändå...

Önskar att jag hade lite mer av mentaliteten "varför vänta med något till i morgon som du kan göra idag...?"

Men det har jag inte! Jag är som en unge, allt som är "tråkigt", som jag inte vill göra, skjuter jag framför mig! Detta gäller allt, jobb, träning, tvätt, städning, jobbiga telefonsamtal, betala räkningar m.m

Jag trodde att jag skulle växa ifrån detta när jag blev "vuxen", liksom inse att det inte går att leva så...Men här är jag, snart 30 och håller fortfarande på. Detta innebär att jag har en stor jobbgrej att vara färdig med, till på torsdag...som jag inte har börjat på....och se vad gör jag? Procrastinate!

Hur gör man? Finns det kurser man kan gå? Växer det bort? Är jag den enda med detta problem?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits