Reykjavik - Stockholm ToR

I morgon kl 05.30 går flygbussen ut till Keflavik (int.flygplatsen på Island). Det är hemskt tidigt, men jag ska få resa hem ett par dagar till mitt älskade stockholm, till mor och far, världens bästa syster och bror och min allra bästa vän!

Ska jobba, klippa mig (kanske hellugg..), shoppa, äta billig sushi, festa, dricka vin till lunch och mysa. Längtar!

Trots den horribla tiden räknar jag med att få sova de dryga tre timmarna på flyget, med hjälp av min nyinförskaffade, supersmarta Burton-hoodie. Som är specialgjord för just flyg...

Läs bara hur smart den är:

"Cuff Thumb Holes
Custom Zipper Pull
Hidden Stash Pocket with Ear Plugs
Interior Jersey Lining
Pit Zips
Removable, Inflatable Neck Pillow
Snap-Out Light Shield

Sound Pocket with Headphone Cable Port
Zippered, Internal Passport and Ticket Pocket
No more crying babies, stiff neck, lost tickets, swampy arm pits or annoying flourescent lights in your face. Inflate the integrated neck pillow in the hood, pull down the hood's light shield, crank up your new age mix or pop in your ear plugs, then pop some sleeping pills. Next stop nirvana. Travel as you know it will never be the same."



Kanske inte den vackraste i världen - men ack så skön!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits