Tillbaka!

Hej igen,

Det var länge sen jag var här....det blev för många som jag kände som började läsa bloggen och jag uplevde att jag började begränsa vad jag skev...

Nu har de, förhoppningsvis, glömt mig och jag kan börja igen.

Mycket har hänt sen sist...till att börja med så har vi flyttat - till Reykjavik! Kommer ihåg när jag åkte hit första gången och skrev ett inlägg om resan, inte kunde jag då ana att jag 2 år senare skulle BO här...

Men nu gör vi det i alla fall...2 år ska jag och min man bo och jobba här, försöka lära oss Isländska och kulturen...

         

    

   

Vi  bor i ett sött litet hus mitt i 101 (postnummret som centrala Reykjavik har. Kyrkan här nedan ligger bara 100 meter bort och vi hör klockspelet flera gånger i timmen.

 

Fråga gärna om ni vill veta nåt om hur det är här eller om ni funderar på att åka hit. Jag har massa tips om turist grejer, shopping, mat, barer, klubbar etc.

Och ge gärna tips om ni har några....

Hoppas att vara tillbaka här ofta...

BLESS! (hej då på isländska)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits