Stureplan 3 år - kul bild!

Hur kul är inte den här bilden från stureplans 3-års fest?! De är säkert goda väninnor och har antagligen pratat ihop sig på telefon innan festen:

Nettan: Jag hade tänkt ta den blonda, tuperade peruken ikväll, du vet så att jag ser extra lång och ståtlig ut med högt hår...tänkte para ihop det med fina högsta klackar och svarta glasögonen. Jag vill inte att vi ser för lika ut, så du får ta nåt annat...

Bettan: Fan också, jag som hade tänkt ha en blond hög peruk. Då tar jag min bruna, platta i mittbena...du vet den som gör att jag ser ut som en sträng nanny...hmm tar mina plattaste skor och mina genomskinliga glasögon...Då ser vi väl ganska olika ut?!


Nettan: Det låter läckert! Vi ses kvart i, under svampen, så går vi in tillsammans...


Bettan: Ok, ses där...


Här är resultatet:

Gaby Borglund med väninna

bild från stureplan.se


Kommentarer:
Postat av: Nilla

Underbart!

2008-04-07 @ 09:34:29
Postat av: Sofia

hahahahaha klockrent

Postat av: Ulrika

Ehh..dom ar ett par och bor ihop sa jag tror inte att dom behovde ringa tillvarandra.

2012-04-13 @ 23:00:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits