Thomas Burberry jacka

I morgon åker svärföräldrarna hem, det har varit trevligt att ha dem här, men lika trevligt att de åker...om man säger så..

Tänkte fortsätta visa mina kap från superrean här i Reykjavik...

Denna jacka är från
Thomas Burberry, som är ett av Burberrys billigare undermärken. Thomas Burberry heter gundaren av Burberry. Jag har en svart jacka därifrån redan och jag är mycket förtjust i märkets passform. Utmärkt för kurviga kvinnor, som jag.

Märket är inte direkt billigt, även om det är ett undermärke, men denna sötnos fyndade jag på 65% rea och således mycket billigare. Den är i tjock vadmal och jag gillar speciellt blandningen av det feminina snittet och de militärinspirerade detaljerna...sitter dessutom som en smäck! Ett plus är att märket är relativt ovanligt och att man slipper stöta på så många andra i samma plagg....

Thomas Burberry jacka

Thomas Burberry jacka bakifrån

Vad tycks?! Är det nån som vet var Thomas Burberry går att få tag på i Stockholm?

Kommentarer:
Postat av: Martina

Super fin! PÅ Nitty Gritty finns de om jag inte minns fel...

2008-02-04 @ 16:48:09
Postat av: sandi

tack och tack för tipset!

2008-02-04 @ 20:28:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits