Tillbaka i Reykjavik och sjuk igen!

Jag är tillbaka i Reykjavik efter en underbar tur till Stockholm.

Föremålet för resan var att säga hej då till min underbara lillasyster som reser till Austrailen i morgon...Hon ska vara borta ett helt år! Hur fasiken ska jag klara mig?!

I stockholm hann jag med en tur till världens bästa frisör (visserligen i Uppsala), middag på Gondolen, mys med familjen, upprördhet över Christer whatshisname bidrag i melodifestivalen (kan det bli värre och varför röstade sverige på honom?!!), en tur och fika på söder, inköp av en fantastisk rea-klänning på grandpa på söder....som sydd för mig, 50-tals stuk med bred markerad midja...ska försöka ta en bild och lägga in, utgång med syster och bästis på solidaritet och spy-bar...varför varför var det så lång hiskelig kö på Village?! Brunch m amerikanska pankakor på Sirap (vågar inte ställa mig på vågen!) och sist men definitivt inte minst...ett tandläkarbesök med lagning (cerekfyllning) av två sönderbitna tänder...till det nätta priset av 9100 sek !!!!!!!!!!!! Fy fan, inte kul!

Jag går till världens bästa tandläkare och vill ogärna byta, men undersöknign (20min)+röntkenbilder ena dagen och lagning av två tänder med cerekfyllningar+putsning (90 min) andra dagen till priset 9100, är inte det ovanligt dyrt?! Eller kostar det så mycket hos andra privattandläkare också?

Vad betalar ni? Bör jag byta?


och just det, jag är sjuk igen....min man tror att jag började träna för hårt/för tidigt efter förra omgången så att jag aldrig hann bli riktigt frisk...fan också..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits