Beskök och blus

Igår kom mina svärföräldrar på besök till oss här på Island, de ska stanna i 6 dagar. De är söta och snälla på alla vis, men de är fortfarande mina svärföräldrar...Dessutom är 6 dagar lite länge att stanna i ett sånt litet hus som vi har, när vi dessutom måste jobba också, med tidiga mornar och sena kvällar.

Men, det är väl bara att bita ihop...jag kan i alla fall rymma till gymet 1h för att få vara lite ifred. Middag är en utmaning dock, de är "old-school" och vill ha kött, sås, potatis och kokta morötter. Jag äter inte sånt, har ingen aning om hur man gör en stek-sås eller kokar potatis...På riktigt, jag har ALDRIG kokt potatis till mig själv. Äter det normalt bara till sillen på julbordet och till midsommar (som jag inte har firat på 4 år)...

Nu undrar jag vad fasiken jag ska göra till middag....hmmmm

Som avledning tänkte jag i alla fall via en av de sakerna jag köpte förra helgen.

Detta är en Karen Millen blus is streach-siden. Den sitter super och är en lagom blandning av söt och damig. Färgen är kallt lila, som jag älskar. Jag hade tänkt ha den antingen instoppad i en hög svart kjol eller till ett par snygga, gubbiga yllebyxor.

Karen Millen blus i lila strech-siden

(på ärmarna är det rosetter, syns lite dåligt)

Vad tycks? Sliskigt damig eller feminint fin?

Kommentarer:
Postat av: atena

jag tycker den är fin :)

Postat av: sandi

Tack! Jag ser fram emot att ha den på mig...

2008-01-31 @ 21:00:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits