Ensam?

Nytt år och ny energi..ja så ska det vara enligt många, men jag känner inte av det alls...

Kan ha med mörkret att göra, endast 2h av skumt dagsljus här på Island just nu - inte direkt energi givande..

Så är julen och min födelsedag överstökad ännu än gång och jag är återigen fylld av (går det eller är den en motsättning i sig) ett antiklimax. Jag älskar julen som ett barn - verkligen. Jag fyller ju dessutom år. Jag älskar allt med det, maten, julklapparna, familjen, spelen, granen, glöggen, stämmningen, stearinljusen....ska det någonsin gå över?

Jag fick fantastiska saker, massor med kläder från Urban Outfitters och Noa Noa, allt i rätt snitt, färg och storlek. Min familj och min man är verkligen duktiga. Jag fick en heldag på centralbadet med ansiktsbehandling, pedikyr och thaimassage. Fina böcker, bland annat två stora bilderböcker som visar modehstorien från 1400-talet och frammåt. Sist men inte minst en Iphone!! Som håller på att hackas och kommer vara färdig i slutet av januari. Jag har varit förälskad i den sedan lanseringen i sommras i LA när vi var där. Men jag har ju precis köpt en ny mobil och Iphonens kamera är ju bara på 2 megapixlar, medan min K850i har 5mpx och tar underbara bilder.

Är det någon som har Iphonen? är den bra eller bara hypad?

En annan sak....Är det någon som faktiskt läser det jag skriver? Det skulle motivera till fler inlägg om jag visste att någon faktiskt läste det jag skrev, ge er till känna med en liten liten kommentar, please...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits