Farlig nära en beställning - behöver hjälp....

Ojojojo...nu är det nära,

efter mycket mailande med netaporters customer care and customer service angående DHL leveranser på tidpunkter då de flesta jobbar och ovanliga storlekar har jag kanske...ja...eller..faktiskt bestämt mig...eller..

DHL levererar mellan 9-5, då jag jobbar..om jag inte är hemma kan jag hämta ut den på deras kontor, var nu det är...och storlekarna går från XS-L, vilket är ovanligt eftersom mina andra DvF wraps går i amerikanska storlekar. Jag har normalt en 8-10 vilket i detta fallet är M eller L, beroende på hur de sitter. Customer care kunde inte hjälpa till med om de var små/stora i stl jämfört med de andra, heller inte om den "växer" eftersom den är i cashmere (som vanligtvis växer vad det gäller tröjor och koftor), mina andra växer inte eftersom de är i jersey...

De håller en i varje storlek åt mig, eftersom det bara fanns en kvar av varje, nu är de markerade som slutsålda på hemsidan.

Men jag är ju på väg "ner" igen, så en M borde ju vara bra, det är ju min vanliga storlek. Och det är ju inte fint om den är förstor, typ vid ärmen så man får "vingar" om ni förstår...

Så hjälp!!! M eller L???? jag har till i morgon lunch på mig att bestämma mig....

Vad säger ni?!

Cashmere wrap dress close up viewCashmere wrap dress front viewCashmere wrap dress back view

(bild från netaporter)

Kommentarer:
Postat av: Martina

Åh, vad svårt... Om du vet att du ska och kommer att gå ner i vikt, ta den mindre storleken som du brukar ha, annars kan de bli ångest. Om du är osäker på omdu kommer att klara den ta den större, annars blir de också ångest. Förstår ditt dilemma, varit där själv. Men tror nog du ska köra på M!

2008-01-08 @ 18:43:34
Postat av: sandi

tack för hjälpen! Tror att jag tar en M. Det kan ju också bli en extra sporre att komma i form.

2008-01-08 @ 22:06:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits