Lördag..

Drog mig länge för att gå till gymet, men till slut blev det 5km på löpbandet och 3set mage...nu är jag nöjd...

Sen åkte jag o handlade mat, tvättade lakan och lagade mat. Mannen informade mig om att jag hade fått "wife-points" (skämt oss emellan, när ena parten gör snälla saker för den andra) mina wife-points kan jag omvandla till sushi (som min man hämtar och betalar) som jag kan äta frukost, lunch och middag 7 dagar i veckan om jag kunde. Men det blir lite dyrt....därav "wife-pointsen". När min man gör massa snälla saker för mig tjänar han så klart "husband-points" som han omvandlar i kli på ryggen. Han älskar det och vill ha kli och klapp hela tiden, men för att få det så ofta som han önska måste han skaffa sig lite point....detta är så klart lite på skämt, men tro mig, det är ganska motiverande att tjäna in "points"....

Nu ska vi snart tända alla ljusen på vår egen mörka bakgård och krypa ner i vår 4 manns jacuzzi med varsin god bok. Det är fantastiskt när det (som nu) är 3 minusgrader utomhus och musklerna värker. Avslappnande, mysigt och skönt.


bild

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits