Måndag...Jobb tips, please.

Tillbaka på jobbet...hmmm, det har inte blivit roligare medan jag varit sjuk...hade jag väntat mig det? Kanske inte.... Jag måste verkligen börja tänka på att byta karriär...HR är verkligen inget för mig, jag vill sälja, pitcha och övertyga. Utvecka ideer och tänka ut kreativa lösningar mot en given målgrupp...

Är det någoon som kan tipsa mig om vad detta är för jobb. Snälla ge mig tips. Jag vet att mitt perfekta jobb väntar där ute på mig någonstans, jag vet bara inte var....

Över till nåt annat, I helgen var jag ute och rea-shoppade här i Reykjavik. Normalt hatar jag rea och undviker det så långt jag kan, om det inte är nåt speciellt jag sett ut. Här börjar rean senare än hemma, i mitten av januari och den är bättre av tre anledningar...

1) De börjar inte med någon löjligt 30%rea här, det är 50-70% på en gång.
2) Det är inte så utplockat på en gång som i Stockholm. Det verkar inte som det är rea-rusning på samma sätt.
3) Du får fortfarande bra hjälp av de som jobbar i affärerna. I Stockholm upplever jag att säljarna tror att de kan sluta jobba bara för att kläderna är på rea, ingen hjälp med råd. storlekar eller färger...Här är det superservice oavsett om det är rea eller ej.

Ska försöka ta bilder och lägga ut på mina kap - det blev en del kan jag tala om.....Jag kan nämna; Karen Millen, Thomas Burberry, Addidas, Paul & Joe sister, Vanessa Bruno, Nymph och Zara.

Kommentarer:
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits