Problem!!!

Fasiken..Island är hopplöst! Jag ringde till DHL för att höra hur mycket skatt/tull jag ska betala på klänningen...och de är fasiken inte kloka!! de vill att jag ska betala 260 pund !!!!! På en klänning som kostar 380 pund... det är över 70% extra i skatt...de är vansinniga!!

Jag ska försöka komma runt det genom att be den sända den till sverige i stället. Men första gången man beställer med ett nytt kort (det isländska) måste billing och shipping-adressen vara densamma. Så otroligt irriterande. Jag betalar ju för allt, mailar med dem som bekräftelse på att det är jag och jag kan tom ringa om de vill...hoppas det går...jag vill ha den klänningen och nu är den dessutom slut!!!!

Nån som har tips om hjälp?

Cashmere wrap dress front view

Kommentarer:
Postat av: Martina

uh, Island är fantastiskt men de där va i värsta laget. Håller tummarna för dig!

2008-01-10 @ 17:06:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits