Sugen...

Ja, jag är sugen....

Vintern är så färgfattig och jag är så trött på svart, grått och bleka färger...jag vill ha färg!

Därför har jag blivit sugen på denna underbara DvF-wrap i härlig cashmere i färgen fuchsia. Jag har 3 st wraps från DvF sedan tidigare och vet att de är smickrande, tidlösa och lättandvända. Har haft de på bröllop, fest, jobbmiddag och släktträff och känner mig alltid lagom välklädd och fin.

Denna är lite dyrare än de andra, skillnaden ligger nog i att denna är cashmere och de andra är jersey....men det jag tycker att det är värt det, famför allt med tanke på att den ädsta jag har snart är 7 år gammal och fortfarande används flitigt...

Men färgen, vad säger ni...jag tycker att det är viktigt att den är just fuchsia och inte chockrosa (som det ser ut på bilden) ge mig råd!

Cashmere wrap dress large view
(bild från
netaporter.com)

Kommentarer:
Postat av: Martina

JAg läser dedu skriver :-) Är en hängiven läsare som hittade din blogg medans du bodde i Oslo och tittat in på den då och då under uppehållet för att hoppas att du ska vara tillbaka.
Klänninge ovanför är underbar. Kanske inte den mest praktiska färg men en färg klick och sådana behöver man!

2008-01-06 @ 16:31:23
Postat av: sandi

Martina- kul att någon läser och dessutom har varit med så länge, nu känner jag mig peppad att skriva!

Tack för kommentaren om klänningen. Jag inbillar mig att jag passar i den färgen och hade tänkt att kombinera den med svart linne under, svarta strumbyxor och/eller svarta stövlar/pumps för att "ta ner" färgen lite grand. Dessutom tror jag inte att jag har något emot att "stå ut" mot alla svarta/grå/bleka outfits som är så vanliga under vintern...

Fortsätt läsa!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits