Ballerinaskor från Paul & Joe Sister

Har så sakta börjat komma tillbaka från min lunginflammation, skönt....

Idag ska jag på gymet för första gången på en månad...har bara legat hemma och ätit godis och glass, så det behövs verkligen...Hu, nu är jag tjock!

I brist på annat nyshoppat lägger jag upp ett par bilder på mina söta
Paul & Joe Sister ballerinor som inhandlades på 70% rea i januari. Visst är de söta?! Visserligen från höstkollektionen, men tycker att de funkar i vår också...eller rättare sagt...Här på Island har man inget val, det går nämligen inte att ha på sig såna här skor förutom sen vår/sommar. Detta pga av väder, regn etc.

Hade tänkt att använda dem till enkla linnebyxor eller jeans som ett sött komplement till något enkelt och avslappnat...

Hur skulle ni använt dem?

Paul & Joe Sister ballerinor

Paul & Joe Sister ballerinor

Paul & Joe Sister ballerinor


Kommentarer:
Postat av: Engla's showroom

Svar: Väldigt söta. :) Ha en bra dag!

Postat av: Casper & Michaela

Åh så fina, stenrosetten var toppen!

2008-04-01 @ 11:16:15
URL: http://caspertrump.bloggagratis.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits