Mary Poppins väska

Nedan är en bild på min underbara Mary Poppins väska från Granpa i Stockholm...

Vet inte om ni kommer ihåg Mary Poppins filmen, men jag kommer i alla fall ihåg när hon precis kom till barnen och ville göra barnkammaren mysigare. Då tog hon upp massa saker ur sin väska, en stor lampa på fot tror jag bland annat.



Min väska är så stor att jag nästan skulle få plats med lika mycket i den. Perfekt som weekend väska, men också som hanbagage på flyg. Allt får plats + taxfeepåsarna. Efersom den är i tyg så är det lätt att vika ner den och få in den i den smala bagage luckorna på flygen. Enda nackdelen skulle väl vara att om man fyller den så blir den tuuung.

Och för att inte prata om färgerna! Underbara livliga i ett fint mönster som påminner om Josef Franks tyger. Den passar till vad som helst och "lyfter" en annars tråkig outfit.




bilder



Vad tycker ni? Galen eller fin?

image252




Kommentarer:
Postat av: anna

Var finns denna väska att köpa? vet du vad det är för märke? Har sett en annan modell i samma tyg som jag verkligen vill ha men kan för mitt liv inte begripa vad det är för en väska :) Tacksam för tips! Mvh // Anna

2008-11-05 @ 16:25:06
Postat av: anna

aha.. är det den som kommer från Grandpa...

2008-11-05 @ 16:26:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits