Svensson?

Hmm varför inte ett litet svensson-test? Hittat hos Maria. Kanske ni får reda på nåt nytt om mig...

[-] Ditt efternamn slutar på -son. Nope, finns bara en släkt med mitt efternamn
[-]Du känner någon som har samma förnamn som du. Nope, inte det heller, har träffat folk med mitt namn dock.
[-] Du känner någon som har samma efternamn som du. Nej, inte som inte är släkt med mig. 
[-] I din familj är ni 2 barn. Nej, vi är 4 syskon...det är härligt!
[-]Du bor i villa. Nej, litet hus i centrala Reykjavik
[X] Du bor i en tätort. Ja, om Reykjavik räknas som det..har väl ca 250000 invånare.
[-] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla. Nej, 60 och 65
[X] Dina föräldrar har gift sig. Japp, min mamma hade en petrol-färgad byxdress på sig.
[X] Din mamma är yngre än din pappa. Ja.
[-] Din pappa heter Lars. Nej.
[-] Din mamma heter Anna. Nej.
[X] Din familj har en Volvo. Jadå!
[-] Din familj har en silvergrå eller röd bil. nope (men har haft)
[X] Du har tillgång till Internet hemma. Hell yeah...ingår i jobbet!
[X] Du har egen mobiltelefon. Ja, en lovely iphone! 
[X] Du har ett eget rum. Mja, jag och min man ju ett litet hus, så hälften är ju hans...
[X] Du har varit utomlands minst 2 gånger. Ja
[X] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna. Mallorca ja, kanarieöarna - nej
[-] Du har varit i Grekland. Nej, aldrig...
[-] Du har varit på Öland minst 2 gånger. Nej
[-] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger. Aldrig aldrig aldrig
[-] Din familj har en husvagn. Nej
[X] Ingen av dina föräldrar röker. inte nu längre
[-] Din pappa är lite lätt överviktig. Nej.
[X] Du idrottar flera dagar i veckan. Ja, tyvärr måste jag det
[-] Du har husdjur. Hell no, tycker inte om djur
[X] Du får månadspeng. om lön räknas så ja, den 15 varje månad här på island
[-] De flesta i din familj är blåögda. Nej
[-] Du äter på Mc Donalds. Nej
[-] Du följer Melodifestivalen. Nej, men jag ser den stora om jag kommer ihåg

Multiplicera antalet kryss med tre och få din procent. 12 x 3 = 36% Svensson

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits