FAN FAN FAN FAN FAN Dumma EBBA

Ebba har köpt likadan Philosophy kappa med bollar som jag i NY, bloggade om den redan i sommras.... Är så förbannad, vill inte ha något hon har och den finns inte i vinrött/plommon i Sverige alls, så jag trodde att jag var relativt ensam. Inte nog med det, hon publicerar den i Expressen Fredag, så alla tror att JAG har härmat henne..... FYFYFY tycker att hon har så dålig smak...hur kan hon ha hittat den.... Och det var den dyraste jag nånsin köpt och så kommer alla veta att hon har likadan!!!!! JAG ÄR SÅ ARG OCH BESVIKEN!!!  Snälla säg att ni förstår mig!!!

HAHA kom på att jag i alla fall har köpt det matchande skärpet till att ha utanpå i midjan, det var det sista...hahahahahha det missade hon (förhoppningsvis)

Kommentarer:
Postat av: Sandra

inte kul då man vill vara unik ju! men jag tror ingen tror att du härmat henne...du vet ju själv att du var först iaf ;-P

Postat av: sandi

tack för stöd...hade det varit ngn annan så hade det varit kul...men HON!

2005-09-23 @ 16:25:05
Postat av: daniella

hahaha! snacka om i-landsproblem. men jag förstår vad du menar =)

2005-09-23 @ 17:55:08
URL: http://daniella.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur ser kappan ut`?

2005-09-23 @ 18:08:10
Postat av: sandi

Kappan ær i vinröd, mjuk ull och sidenfoder. Den går till knäet och är skuren under brösten. Den har dolda tryckknappar och en liten krage. Under kragen hänger det två snören med bollar på, typ sånna man gjorde i skolan till jul, när man snurrade garn runt en pappskiva och sedan klippte. Den är lite 60-tal och fantastiskt vacker.
Bollarna var ganska dåligt fästa. I garnet på bollen, vilket gjorde att bollen kunde ramla av om man fastnade i den. Jag har fäst mina för hand extra noga, hoppas EBBA tappar sina!! Det som glädjer mig är dock att jag köpte det sista brokadbältet som "hörde till" och som man ska ha utanpå. Den var med på alla visningsbilderna som fanns i affären, men som inte går att hitta på internet. HAHA Ebba, det fick du inte i alla fall... Fortfarande sur, men glad för stöd!

2005-09-24 @ 02:27:08
Postat av: Nike

haha jag förstår dig! jag skulle aldrig vilja springa runt i samma kläder som ebba

2005-09-28 @ 15:40:50
URL: http://dearnike.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha, snacka om att alla här är avundsjuka på Ebba von Sydow! Jag förstår er, hon är snygg, extremt framgångsrik och kan mer än dom flesta om mode. Men jag menar snälla, du blir "så arg och besviken" för att hon har en likadan Philosophy kappa som du har!? Hur barnsligt är inte det? Dom flesta människor skulle kalla ditt resonemang, inte bara oerhört barnsligt och omoget, utan även patetiskt, vilket även jag gör. Skärp dig!

2005-12-16 @ 21:40:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits