Nytt från Net a Porter - Väska av Marc by Marc Jacobs

Jag har skrivit förut att jag tycker om att "bryta av" den damiga stilen med lekfulla detaljer och accesoarer, för att det inte ska se för stramt ut och för att det ska bli lite personligt. Därför köpte jag bla denna, som jag har använt flitigt.

Den här underbara väskan vore också fin att "bryta av" med, för att inte tala om till jeans. Den ger en sån där casual-jag-har-bara-tagit-en-gammal-väska-men-är-ändå-stylish look. Den är från Marc by Marc Jacobs och kostar (rimliga) 315$. Finns på Net-a-porter.

13603-14213603-141

Kommentarer:
Postat av: Joliana

verkligen härlig höst/vinter väska. Casualy stylish är ordet och skönt att den är så stor

Postat av: Fancydesire

Hej! Jag har precis skrivit ett inlägg på
www.fancydesire.webblogg.se
där jag listat läsvärda bloggar. Din blogg är med på listan, och därav anledingen till att jag informerar dig.
Keep up the good work!

Fancy Desire

2005-12-15 @ 13:33:36
URL: http://www.fancydesire.webblogg.se
Postat av: sandi

tack - jösses vilken ära!

2005-12-15 @ 13:37:41
Postat av: Anonym

Fan vad den var fin

2005-12-15 @ 17:39:45
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: sandi

visst ær den?! Nån som ska køpa?

2005-12-15 @ 18:31:20
Postat av: Weronica

Jag fick ett mail från dem i dag om min favoritdesigner pga koftköpet där bl a denna väska var med. Den är söt, men risken är att man tröttnar snabbt. Den är mer statement än många andra väskor, men den är en "en-säsongare" och frågan är om det är värt det...

2005-12-15 @ 20:51:50
Postat av: Lotta

Hej Sandi! Nu kommer du bli ledsen igen...(tänker på Marc Jacobskoftan med rosett fram du vet...) för Ebba har precis tipsat om Anna sui klänningen du funderar på att beställa!!!! :/

2005-12-15 @ 22:47:55
Postat av: sandi

Lotta - tack før tipset, jag blir helt galen... Jag børjar snart undra om hon læser min blogg.(hehe) Det ær inte bara Marc Koftan. Det børjade med en fantastisk Philosophy kappa som jag køpte i NY i juli. I september åker hon dit och køper en likadan!! Och det ær i en færg som inte finns i skandinavien!! tar det aldrig slut???

2005-12-16 @ 06:49:06
Postat av: karro

guuuuuuud va fin väska!!!! vill också ha!!!! men 315dollar låter som cirkus 3000kr :s mkt mkt.
btw, din blogg e i mina favoriter! e inne här o läser ofta nu =)

2005-12-16 @ 10:26:49
Postat av: sandi

kul att du är här ofta!! Har du någon åsikt om klänningsdilemmat här under? Behöver all hjälp jag kan få!! Resonera gärna!

2005-12-16 @ 10:32:18
Postat av: Sofia

Jättefin väska! Gillar själv det där med att bryta av med lekfulla detaljer. Även om väskan känns litet mer som en höst/vinter-väska, så tror jag att den skulle funka även till våren (och kanske sommaren).

2005-12-16 @ 15:39:01
URL: http://cashmere.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits