Sjuk...

Har inte varit många inlägg här de senaste dagarna....

Detta på grund av sjukdom, jag är snorig och hostig..totalt oinspirerad!

DvF-klänningen  har i alla fall kommit och den är superfin...jag gjorde dock det stora misstaget att pröva den i mitt sjuka tillstånd med otvättat hår, flammigt ansikte, snorig näsa och rödsprängda ögon...kan inte påstå att jag gjorde den rätta....

ska försöka komma tillbaka med bild när jag känner mig lite bättre, i stumbyxor, skor och accesoarer....min bästis säger att ni förtjänar en bild när ni har varit så snälla och hjälpt till med råd...Vad gäller storleken så tror jag att den blir bra, den är lite rakare i modellen än de andra DvF-wrapsen jag har och även lite kortare, så jag är lite osäker...men det blir nog bra, kanske när jag blir lite smalare, får mindre höfter, rumpa och lår...hmmm

I morgon ska jag i alla fall gå till min nagel-teknolog (det heter faktiskt så) och fylla på gel-förstärkningen jag har på mina riktiga naglar... Har haft det i två år och kan inte vara utan, tycker att det är så snyggt med fina naglar...De är naturliga med diskret fransk manikyr...

För er som tänker på att göra det. Håll er lååååångt borta från acryl, det förstör och bryter ner naglarna, pluss att det luktar illa. Gel naglar håller längre, är lättare att hålla snygga själv, passar bättre för vårt kalla klimat och är rentav bra och förstärkande för dina egna naglar...Jag har provat flera olika märken och det som är HELT KLART bäst är Biosculpture. Det finns massa salonger som använder det Biosculpture runtom i Stockholm och säkert i hela sverige.

     

p.s dessutom är det jätte lätt att måla på en kul partyfärg, lätt att få jämt och lätt att få bort. När du tar bort lacket ser den franska manikyren under lika fin ut eftersom den är "permanent" och ligger under ett lager av gel. Praktiskt! d.s

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits